Kraj

Lambertz z nowym szefem marketingu

Jednocześnie w firmie odwołano Marka Kretka ze stanowiska dyrektora generalnego.

Marek Kretek został odwołany z funkcji dyrektora generalnego producenta ciastek i słodyczy Lambertz Polonia, polskiego oddziału niemieckiej Grupy Lambertz.

Powodów jego odwołania nie ujawniono. Kretek był dyrektorem generalnym spółki od sierpnia 2007 r., wcześniej pełnił obowiązki dyrektora zarządzającego odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing produktów Grupy Lambertz na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.

Obecnie jego obowiązki przejęła Ewa Madaj, członek zarządu Lambertz Polonia. Będzie je pełnić do czasu mianowania następcy Marka Kretka.

W spółce nastąpiły też zmiany w dziale marketingu. Po ponad czterech latach z firmą rozstała się Joanna Urbanowicz, dotychczasowa dyrektor marketingu. Nie udało nam się ustalić powodów jej odejścia. Obecnie kierownikiem działu marketingu w Lambertz Polonia jest Jacek Adamek, dotychczasowy specjalista ds. marketingu.

Osobą całościowo odpowiedzialną za dział sprzedaży i marketingu firmy jest natomiast Monika Szymaszek, dyrektor działu sprzedaży.