Kraj

Nutricia inwestuje w komunikację soków dla niemowląt

Marketer poszerza ofertę soków BoboVita.



Nutricia inwestuje w komunikację soków dla niemowląt
BoboVita (Nutricia Polska) poszerza ofertę 100-proc. soków w kartoniku ze słomką – pierwszych tego typu soków dla niemowląt. Dostępne są trzy nowe smaki: Jabłko z bananem i marchewką, sok przecierowy, po 9. miesiącu, Jabłko z pomarańczą, winogronami i marchewką, sok przecierowy, po 9. miesiącu oraz Jabłko z winogronami i maliną, sok przecierowy, po 9. miesiącu.

W przeciwieństwie do soków dla dorosłych oraz soków przeznaczonych dla dzieci starszych 100-proc. soki BoboVita zawierają odpowiednie dla organizmu małego dziecka stężenie składników. Nie zawierają dodatku cukru, konserwantów, sztucznych barwników ani dodatków smakowych, które mogą występować w sokach nieprzeznaczonych dla niemowląt i małych dzieci.

Nowe soki BoboVita dostępne są w cenie około 2,40 zł za 200 ml.

Nowe smaki soków BoboVita w kartoniku ze słomką wspierane są kampanią w czasopismach dla rodziców, serwisach internetowych i na stronie BoboVita oraz przez direct mailing. Za kreację reklam odpowiada agencja Arip Next. Media zaplanował i kupił MediaCom, a działania w internecie – dom mediowy ACR. Działania public relations wspiera Alert Media Communications.