M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

LPP wybiera agencję dla House’a

Agata Małkowska-Szozda | 18 października 2010, 06:00

Marka odzieżowa jest do wzięcia.

Firma odzieżowa LPP, właściciel m.in. marki House, prowadzi przetarg reklamowy dotyczący kompleksowej obsługi tego brandu. Rafał Dąbrowski, brand manager marki House, nie nazywa jednak prowadzonego konkursu przetargiem.

- Prowadzimy rozmowy z pięcioma agencjami - powiedział Dąbrowski. - Z trzema agencjami już się spotkaliśmy. Oczekujemy jednak najpierw zrozumienia potrzeb naszej marki, potem będziemy rozmawiać o konkretach.

Z tych pięciu agencji ma być wybrana jedna, której firma powierzy przyszłoroczną obsługę. Proces wyboru ma się zakończyć do połowy listopada.

Dąbrowski nie podaje nazw agencji, z którymi prowadzone są rozmowy, wyjaśnia jedynie, iż nie ma pośród nich agencji Koledzy odpowiedzialnej za ostatnią kampanie House pt. "Virginity".

W portfolio LPP są jeszcze marki: Reserved, Cropp, Mohito i Esotiq.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,