Kraj

Nowy projekt Cyfrowego Polsatu kanałem dystrybucji prasy

Wraz z rozwojem nowego projektu TV-guide'u Cyfrowego Polsatu pojawią się dodatkowe usługi, w tym m.in. możliwość dystrybucji prasy do domu.

Cyfrowy Polsat oraz firma Mmd zamierzają w ramach rozwoju TV-guide’u “TV2Tygodnik” wprowadzić dodatkowe usługi, które będą wykorzystywały kanał dystrybucji tego pisma.

Jak informowaliśmy w MMP24 z 15 października, magazyn kierowany jest do abonentów platformy i jest dostarczany bezpłatnie bezpośrednio do domu. Na razie pismo zadebiutowało w nakładzie 3,2 mln egzemplarzy, wielkość kolejnych nakładów będzie uzależniona od liczby abonentów, którzy wyrażą zgodę na otrzymywanie pisma.

W planach twórców projektu jest wykorzystanie tego sposobu dotarcia do konsumenta m.in. przez innych wydawców prasowych. W ramach współpracy abonenci Cyfrowego Polsatu mogliby składać zamówienia na wybrane tytuły prasowe (magazynowe), które będą dostarczane razem z TV-guide’em do ich domów.

Według naszych informacji o takiej formie partnerstwa Mmd (odpowiada za produkcję, dystrybucję, reklamę niestandardową oraz marketing “TV2Tygodnika”) rozmawia m.in. z Edipresse i Axel Springer Polska. Podobny mechanizm firma chce zaproponować np. sieciom handlowym w ramach ich programów rabatowych. Bliższe szczegóły na temat projektu na razie nie są znane.

Przypomnijmy, że przy wydawaniu “TV2Tygodnika” Cyfrowy Polsat współpracuje także z Axel Springer Polska, który odpowiada za redakcję i pozyskiwanie reklam tradycyjnych.