Od 17 października do końca listopada br. Alior Bank zaplanował intensywną kampanię telewizyjną. Spoty będą emitowane w Polsacie, TVN, TVP1, TVP2, TVN Siedem, TV4 oraz kanałach tematycznych. Kampania będzie też prowadzona w internecie (emisje reklam w największych portalach, m.in. Onecie, Interii, w sieciach reklamowych, w komunikatorze Gadu-Gadu oraz ponad 2 mln e-mailingów promujących ofertę konta i informujących o zdobytych wyróżnieniach).
W nowej kampanii reklamowej Alior Bank promuje najwyższy standard jakości usług potwierdzony zwycięstwem w trzech kategoriach prestiżowego rankingu Przyjazny Bank “Newsweeka”. Wiodącym medium kampanii jest telewizja wspierana silną komunikacją
w internecie.
Intensywna kampania telewizyjna potrwa od 17 października do końca listopada 2010 roku. W pierwszym etapie kampanii wykorzystany zostanie 30-sekundowy spot nawiązujący do zwycięstwa Alior Banku w rankingu Przyjazny Bank “Newsweeka”. W reklamie podkreślone będą też benefity konta osobistego w Alior Banku, w tym bezpłatne wydanie karty Debit MasterCard z technologią PayPass. Od 23 października 2010 roku rozpocznie się emisja kolejnego spotu produktowego poświęconego bezpłatnemu pakietowi usług concierge Osobisty Asystent.
Kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa PZL. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.