Kraj

Alior Bank rusza z kampanią wizerunkowo-produktową

Do końca listopada br. bank zaplanował intensywne wsparcie reklamowe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FoFPrn3W7dgI%3Fversion%3D3%22%7D
Od 17 października do końca listopada br. Alior Bank zaplanował intensywną kampanię telewizyjną. Spoty będą emitowane w Polsacie, TVN, TVP1, TVP2, TVN Siedem, TV4 oraz kanałach tematycznych. Kampania będzie też prowadzona w internecie (emisje reklam w największych portalach, m.in. Onecie, Interii, w sieciach reklamowych, w komunikatorze Gadu-Gadu oraz ponad 2 mln e-mailingów promujących ofertę konta i informujących o zdobytych wyróżnieniach).

W nowej kampanii reklamowej Alior Bank promuje najwyższy standard jakości usług potwierdzony zwycięstwem w trzech kategoriach prestiżowego rankingu Przyjazny Bank “Newsweeka”. Wiodącym medium kampanii jest telewizja wspierana silną komunikacją 
w internecie. 

Intensywna kampania telewizyjna potrwa od 17 października do końca listopada 2010 roku. W pierwszym etapie kampanii wykorzystany zostanie 30-sekundowy spot nawiązujący do zwycięstwa Alior Banku w rankingu Przyjazny Bank “Newsweeka”. W reklamie podkreślone będą też benefity konta osobistego w Alior Banku, w tym bezpłatne wydanie karty Debit MasterCard z technologią PayPass. Od 23 października 2010 roku rozpocznie się emisja kolejnego spotu produktowego poświęconego bezpłatnemu pakietowi usług concierge Osobisty Asystent.

Kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa PZL. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.