Kraj

Saatchi przygotowało pierwszy film akcji "Podaruj dzieciom słońce" [WIDEO]

Na potrzeby kampanii społecznej organizowanej co roku przez Procter & Gamble powstało pięć spotów reklamowych. Za kreację odpowiada Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów MediaCom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fo-3EAsltchE%22%7D
Ruszyła kampania produktów Procter & Gamble objętych akcją “Podaruj dzieciom słońce”.  Tegoroczna, 12. edycja kampanii opiera się na idei kreatywnej “produktów, które działają nawet, gdy się skończą”. Celem komunikacji jest zachęcenie wrażliwych na kwestie społeczne konsumentów do wzięcia udziału w akcji poprzez zakup produktów. Część zysku z zakupu tych produktów firma P&G przeznaczy na pomoc potrzebującym dzieciom, podopiecznym Fundacji Polsat.

Na potrzeby kampanii powstało pięć spotów reklamowych, których idea kreatywna opiera się na wykorzystaniu pustych opakowań po produktach przy jednoczesnym informowaniu, że chociaż “skończyły się”, to jednak wciąż działają, pomagając chorym dzieciom. Kreacja, która została użyta w pozostałych mediach, opiera się na tej samej koncepcji.

Kampania zostanie zrealizowana w TV, prasie oraz internecie. Emisję spotów zaplanowano w kanałach TV Polsat, natomiast kampania prasowa przeprowadzona będzie m.in. w: “Gazecie Wyborczej”, “Twoim Stylu”, “Mam Dziecko”, “Tele Tygodniu”. Istotnym elementem kampanii jest intensywna akcja obejmująca punkty sprzedaży, za których realizację odpowiada Saatchi & Saatchi Direct. Za kreacje internetowe odpowiedzialna jest Saatchi & Saatchi Digital.