M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tippingpoint prawdopodobnie zajmie się kanałami tematycznymi Canal+

Agata Małkowska-Szozda | 21 października 2010, 06:00

Jeżeli dojdzie do podpisania umowy, agencja będzie obsługiwać kanały telewizyjne MiniMini, ZigZap/Hyper i Planete.

Canal+ Cyfrowy wybrał propozycje kreatywne przedstawione przez Tippingpoint, ale nie sfinalizował jeszcze z nią umowy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie (o przetargu informowaliśmy w MMP24 z 24 września br.).

W przetargu startowało pięć agencji: McCann Erickson, Change Integrated, Just, Opus B i Tippingpoint. Do tej pory marki MiniMini i ZigZap/Hyper obsługiwała agencja Salt & Pepper, a markę Planete – Mamastudio.

Wybrana agencja ma zająć się kompleksową obsługą wszystkich marek w zakresie działań ATL, BTL oraz ambientowych.

Informacji tych nie udało nam się potwierdzić z przedstawicielami nadawcy oraz agencji reklamowej.

Przy obsłudze mediowej Canal+ współpracuje z MPG.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,