Kraj

IPG wprowadzi Reprise Media do Polski

Nowa firma SEM ma wyrosnąć w grupie IPG.

Reprise Media, marka wyspecjalizowana w performance marketingu i SEM, ma zadebiutować w Polsce. Reprise należy do grupy Interpublic Group of Cos, którą w Polsce reprezentują m.in. domy mediowe Universal McCann i Initiative.

Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann, powiedział, że ostateczna decyzja o wprowadzeniu Reprise jeszcze nie zapadła. Trwają ustalenia dot. formalnoprawnej strony przedsięwzięcia.

Według naszych źródeł szefem Reprise może zostać Hubert Pałkiewicz, obecnie szef komórki UM Leads w domu mediowym Universal McCann – nie udało nam się jednak potwierdzić tej informacji.

Reprise Media, nim w 2007 została przejęta w Stanach Zjednoczonych przez Interpublic, działała jako niezależna agencja specjalizująca się w obszarze search engine marketingu. Po akwizycji Interpublic ogłosił, że Reprise pozostanie niezależną strukturą w ramach grupy, wspierającą jej agencje, ale także pozyskującą zewnętrznych klientów.