W ramach grupy Agora został powołany projekt Euro 2012, którego celem jest przygotowanie oferty wykorzystującej zbliżające się mistrzostwa Europy w piłce nożnej.
Koncepcja tego projektu koncentruje się na kilku grupach: odbiorcach treści tworzonych przez wschodzące w skład koncernu podmioty, organizatorach imprez w ramach mistrzostw Euro 2012 na szczeblu lokalnym i ogólnokrajowym oraz reklamodawcach.
Szefem projektu została Marlena Jezierska, która w Agorze pracuje od 2007 roku, od początku w segmencie internet (początkowo jako project manager ds. sprzedaży treści i rozwoju usług mobilnych, realizowała m.in. partnerstwa treściowe z MSN, AOL, PTC, odpowiadała za rozwój serwisu ogłoszeniowego GazetaDom.pl). W ramach nowego stanowiska Jezierska jest odpowiedzialna za relacje z podmiotami i organizacjami zaangażowanymi w realizację mistrzostw Euro 2012 w Polsce oraz kontakty z reklamodawcami i koordynację działań wewnątrz firmy.
Obecnie projekt Euro 2012 łączy tylko media Agory. Przedstawiciele spółki nie wykluczają jednak współpracy z innymi podmiotami.