Kraj

Tesco uwiarygadnia tanie marki

Linia brandów dyskontowych będzie rozszerzana o nowe specjalistyczne produkty.

Tak zwane marki dyskontowe to grupa brandów produkowanych specjalnie dla sieci handlowej Tesco oferowanych w atrakcyjnych cenach. Są to np. marki Daisy (środki czystości), Volter (napoje alkoholowe) czy Van Souter (słodycze).

Nowością jest pojawienie się w ramach tych marek nowych wyspecjalizowanych produktów.  Przykładowo brand Daisy został wzbogacony o produkty Daisy Professional służące m.in. do czyszczenia kominków, a marka Dada – oferująca dotychczas pieluchy – będzie miała w ofercie także chusteczki i kosmetyki dziecięce pod marką Dada Premium.

Celem tych działań jest nie tylko poszukiwanie nowych nisz, kategorii, ale także uwiarygodnienie tych marek własnych w oczach konsumenta. Brandy te prawie nie są wspierane za pomocą komunikacji marketingowej, mają przez szeroką ofertę produktową stać się ekspertami w swoich dziedzinach.

Obecnie Tesco oferuje prawie tysiąc produktów pod własnymi markami dyskontowymi. Oprócz tego cały czas funkcjonują także marki własne Tesco Value i Tesco Standard.