M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Samsung sponsorem reaktywowanego Take That

( red. ) | 27 października 2010, 06:00

Marketer został głównym sponsorem trasy koncertowej Progress Live 2011.

W wyniku umowy marketer uzyskał prawo wyłączności do dysponowania materiałami audio i wideo z koncertów oraz ich dystrybucji wśród swoich klientów.

Samsung chce to wykorzystać do promocji wielu produktów z portfolio, m.in. tabletu Galaxy Tab, który niedługo zadebiutuje na rynku i ma konkurować z iPadem firmy Apple.

Take That zagra w składzie z Robbiem Williamsem, który po 15 latach przerwy wrócił do zespołu.

Marketer zyskał prawo do reklamowania się na stadionach, gdzie odbywać się będą koncerty, przekazywania na żywo przebiegu koncertów za pomocą streamingu oraz wykorzystywania bycia sponsorem trasy w działaniach reklamowych i public relations. Branding Samsunga będzie widoczny na biletach oraz gadżetach reklamowych związanych z trasą.

W trakcie Progress Live 2011 zespół zagra 14 koncertów w Wielkiej Brytanii i kolejne sześć w Europie kontynentalnej.

(na podstawie "BrandRepublic”)

Czytaj więcej na temat: , , , ,