M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowy dyrektor strategiczny w S4

Agata Małkowska-Szozda | 28 października 2010, 06:00

Robert Michalik zastąpił Marcina Samka.

Do krakowskiego zespołu agencji reklamowej S4 dołączył Robert Michalik, zajmując stanowisko strategic planning directora. Zastąpił Marcina Samka, który zakończył współpracę z agencją. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane.

Robert Michalik pracował przez ostatnie osiem lat w działach strategii agencji Schulz Brand Friendly oraz Demo Effective Launching, w których pełnił funkcję dyrektora strategii.

Praktyczne aspekty pracy zawodowej łączy z aktywnością naukową, przygotowując rozprawę doktorską z zakresu strategii reklamy na Wydziale Zarządzania UE w Krakowie.

Michalik jest współtwórcą strategii komunikacji dla takich marek, jak: Tesco, Paola, Radio Kraków,  Royal Unibrew, województwo małopolskie, port lotniczy w Krakowie, Mitsubishi. Jest również autorem narzędzi jakościowych służących do budowy strategii oraz wielu publikacji eksperckich w mediach branżowych.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,