M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Reklama w National-Geographic.pl sprzedawana na wyłączność

Joanna Dziwisińska | 28 października 2010, 06:00

G+J wprowadza nowy system sprzedaży reklam w serwisie National-Geographic.pl. W przyszłości takie rozwiązanie obejmie także serwis "Gali".

G+J Polska uruchamia nowy system sprzedaży reklam, określany jako luxury total advertising (LTA). Na razie obejmie on serwis internetowy National-Geographic.pl. W planach wydawnictwa jest także wprowadzenie tego modelu w serwisie Gala.pl.

Jak mówi Grażyna Ogrodnik, dyrektor reklamy internetowej w G+J, Polska jest jednym z pierwszych rynków w regionie, na którym ten model jest wprowadzany.

System LTA charakteryzuje się tym, że w określonym czasie cały serwis National-Geographic.pl na stronie głównej i wszystkich podstronach reklamuje tylko jednego klienta i jego brand. W ten sposób reklamodawca może dotrzeć do użytkowników serwisu z trzema formami reklamy jednocześnie: tapetą (lub screeningiem), billboardem i rectanglem, tym samym może promować brand oraz poszczególne produkty w swojej ofercie.

Jednocześnie nie są wykorzystywane inwazyjne formy reklamy (np. reklamy wyświetlane na warstwie) oraz formaty z dźwiękiem. LTA oferowany będzie reklamodawcom na zasadzie wyłączności, czyli że w tym samym czasie nie pojawią się reklamy innych marketerów. W Gala.pl ten system będzie dostępny w dwóch wariantach, także nie na wyłączność.

LTA wykorzystuje typowe formaty reklamowe, nie wymaga dodatkowych nakładów na kreację. Na jego potrzeby został przygotowany specjalny cennik, którego bazą wyjściową jest jeden dzień (wg cennika 5 tys. zł).

Pakiety reklamy LTA w National-Geographic.pl obejmują zakup reklamy w modelu LTA na dzień (lub dni), tydzień, weekend lub cztery tygodnie. Reklama oferowana jest przez dział reklamy internetowej G+J Polska i ARBOnetwork. Sprzedawana będzie także w pakietach z reklamą prasową w magazynach "National Geographic Polska" oraz "NG Traveler".

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,