M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sprostowanie: Filip Hołowczyc odpowiada za digital w ZOG

Joanna Nowakowska | 28 października 2010, 06:00

Dom mediowy ZenithOptimedia powierzył nadzór nad wszystkimi projektami związanymi z nowymi mediami Filipowi Hołowczycowi.

W nawiązaniu do informacji o powstaniu struktury Performics w ZenithOptimedia, opublikowanej we wczorajszym wydaniu MMP24, informujemy, że to Filip Hołowczyc, a nie Maciej Gontarz będzie zarządzał wszystkimi działaniami digital w ramach ZenithOptimedia. Maciej Gontarz nie jest już związany z ZenithOptimediami. Za pomyłkę przepraszamy.

ZenithOptimedia Group uzupełnia także wczorajszą informację o dodatkowe fakty.

Od stycznia 2011 r. w ramach zespołów klienckich ZOG znajdą się planerzy online, dotychczas pracujący w Zed Digital. Dzięki temu zespoły pracujące dla poszczególnych klientów domu mediowego będą zdolne bardziej kompleksowo realizować strategię dla poszczególnych marek.  Jednocześnie nastąpi proces przekształcenia Zed Digital i Moxie w nowy brand Performics.

W Polsce Performics będzie skupiał wiedzę specjalistyczną z zakresu mediów interaktywnych, stając się centre of excellence. Podstawowy nacisk położony zostanie na kreację, wyszukiwarki, performance, social media. Na czele nowej struktury pozostanie Flip Hołowczyc, którego kluczowymi menedżerami będą Agata Majecka i Cezary Jaszkowski.

Jednocześnie Flip Hołowczyc dołączy do grona zarządu operacyjnego ZenithOptimedia Group od 1 listopada 2010 r. Monika Szot zajmie się – wbrew informacjom podanym w serwisie MMP24  - obsługą klienta w ramach jednej z wielu specjalistycznych komórek – działu kreatywnego Performics.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,