M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TBWA dla Tigera, nowa forma współpracy z agencjami

Beata Goczał | 28 października 2010, 06:00

Wyłoniona w przetargu agencja zajmie się realizacją nowej strategii komunikacji marki.

Agencja reklamowa TBWA wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Tiger Black Energy Drink (FoodCare). Pokonała w nim dwóch konkurentów: Scholz & Friends i Labcon.

Jak mówi Karolina Kowalczyk, kierownik ds. mediów i rozwoju sprzedaży, przygotowana przez TBWA strategia komunikacji była nie tylko najlepsza spośród zaproponowanych z punktu wiedzenia najbliższej kampanii (odbędzie się za kilka tygodni), lecz także jako wstęp do komunikacji marki na przyszły rok.

TBWA de facto broniła budżetu Tigera, bo dotychczas pracowała dla Tiger Energy Drink. Teraz zajmie się działaniami wspierającymi jego nowy design i nazwę - Tiger Black Energy Drink. Zaplanowana kampania ma również repozycjonować markę - producent chce, by energetyk był zaliczany do segmentu premium kategorii napojów energetycznych.

Jednocześnie FoodCare zmienia formułę współpracy z agencjami reklamowymi. W przyszłym roku planuje współpracę z nimi na zasadach projektowych. - Nie wykluczamy jednak, że komunikację dla poszczególnych marek przygotuje jedna agencja - mówi Karolina Kowalczyk. Dodaje, że FoodCare planuje projekty na zasadach przetargowych, aby dać szansę także innym agencjom na spojrzenie na marki w swoim portfolio.

TBWA w ramach umów w 2010 r. pracuje także nad strategią komunikacji marki Fitella na 2011 r. W kwestii realizacji poszczególnych kampanii nie wykluczono przetargu.

W zakresie mediów FoodCare pracuje z domem mediowym Equinox.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,