Kraj

BSH podkreśla innowacyjność marki Bosch

Pięciotygodniowa kampania reklamowa obejmie telewizję, prasę i internet.

Spółka BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego rozpoczęła pod hasłem “Moc w parze z bezpieczeństwem” jesienno-zimową kampanię promocyjną żelazek marki Bosch z systemem SensorSecure. To kolejna, po blenderach i odkurzaczach, kampania sprzętu drobnego tej marki.

Jak twierdzą przedstawiciele marketera, Bosch to marka wyróżniająca się przede wszystkim innowacyjnością i właśnie innowacyjność to główna cecha produktu objętego najnowszą kampanią reklamową. Prezentowane urządzenie jest pierwszym i jedynym na rynku żelazkiem z czujnikiem dotyku, które grzeje tylko wtedy, gdy użytkownik trzyma je w ręku. Kampania ma na celu podkreślenie z jednej strony innowacyjnego charakteru systemu SensorSecure, z drugiej zaś jego walorów w zakresie bezpieczeństwa.

Najistotniejszym elementem planowanej promocji jest kampania reklamowa.

Od 5 listopada br. spoty prezentujące nowe żelazko Bosch emitowane będą m.in. w: TVN, TVP1 i TVP2, Polsacie i kanałach tematycznych.


Kampania w prasie obejmie kilkanaście najważniejszych polskich tytułów magazynów opiniotwórczych, kobiecych i wnętrzarskich (m.in.: “Wprost”, “Polityka”, “Claudia”, “Olivia”, “Elle”, “InStyle”, “Uroda”, “Dobre Rady”, “Przyjaciółka”, “Party”, “Cztery Kąty”, “M Jak Mieszkanie”). Dodatkowo na okres kampanii uruchomiona zostanie specjalna witryna www.zelazka-bosch.pl, która będzie wsparta pozycjonowaniem w wyszukiwarce Google, bannerami w wybranych portalach oraz  serwisie społecznościowym Facebook.

Layouty reklam prasowych, materiały POS oraz adaptację spotu hiszpańskiego przygotowała agencja Just. Za planowanie i zakup czasu reklamowego w telewizji odpowiada natomiast MediaCom Warszawa.