M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Spółka Łódka Sport BV zastąpiła Bols Sport & Travel

Serwis Dzienny | 17 grudnia 2001, 00:00

Unicom Bols Group, dystrybutor alkoholu (m.in.: Bols Vodka, Jim Beam), wydzierżawił należący do niego słynny z reklamówek jacht firmie Łódka...

Unicom Bols Group, dystrybutor alkoholu (m.in.: Bols Vodka, Jim Beam), wydzierżawił należący do niego słynny z reklamówek jacht firmie Łódka Sport BV z siedzibą w Holandii. Dotychczas jacht należał do spółki Bols Sport & Travel, która zajmowała się promocją i reklamą jachtu startującego w zawodach żeglarskich pod nazwą Bols Sport & Travel. Budżet reklamowy Łódki Sport BV (w Polsce działa pod nazwą Łódka Sport Sp. z o.o.) pozostał w agencji reklamowej McCann-Erickson i domu mediowym Universal McCann, które dotychczas obsługiwały Bols Sport & Travel. Wydatki na reklamę Bols Sport & Travel w telewizji, radiu i prasie w okresie styczeń - listopad br. wyniosły według Expert Monitora 16,3 mln zł. Rozpoczęła się już kampania reklamowa jachtu pod nową nazwą w związku ze startem Łódki Sport w regatach Sydney - Hobart. Kampania przebiega w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) oraz w prasie ("Gazeta Wyborcza") i potrwa około czterech tygodni. Zmiana firmy sponsorującej polską załogę jachtu została spowodowana wejściem w życie nowych regulacji prawnych dotyczących reklamy i sponsoringu dystrybutorów i producentów alkoholu. Regaty Sydney - Hobart, w których wystąpi jacht Łódka Sport BV pod polską banderą, rozpoczynają się 26 grudnia br. Public relations Łódki Sport zajmuje się firma Questia PR Consultants. Projekt Bols Sport & Travel obsługiwany był od strony PR do lipca br. przez agencję Prisma Communications, należącą do agencji McCann-Erickson. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,