M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PKO BP reaktywuje markę Inteligo

Maciej Burlikowski | 5 listopada 2010, 06:00

Bank zaprezentuje niebawem "nowe" Inteligo i będzie mocno wspierał tę markę.

PKO BP zaprezentuje 16 listopada br. nową ofertę banku wirtualnego Inteligo. Wojciech Papierak, wiceprezes PKO BP odpowiedzialny za obszar rynku detalicznego, zapowiada, że będzie to "reaktywacja" i wyciągnięcie Inteligo "z niebytu".

– Szczegóły ujawnimy już niebawem. Dzisiaj mogę tylko zapowiedzieć, że pokażemy, że potrafimy zaskakiwać rynek rozwiązaniami, które jeszcze na nim nie funkcjonują, i zapewniam, że będzie to coś spektakularnego. Zamierzamy wyciągnąć Inteligo z niebytu, wracając także marketingowo i komunikacyjnie, żeby świadomość marki Inteligo na nowo zaistniała w głowach konsumentów i by tych konsumentów Inteligo przyciągnęło – zapowiada wiceprezes.

PKO BP, który przejął Inteligo jesienią 2002 r., już w maju br. zapowiedział, że "reaktywuje" wirtualny bank. Wedle zapowiedzi banku do końca 2012 r. Inteligo ma pozyskać 1 mln nowych klientów, powiększyć wolumen depozytów do 9,3 mld zł, wydać 300 tys. kart kredytowych i udzielić 165 tys. pożyczek gotówkowych (patrz MMP24 z 12.05. br.).

Gdy na początku ubiegłej dekady startowały dwa pierwsze wirtualne banki, czyli mBank należący do grupy BRE Banku oraz Inteligo zakładany przez Inteligo Financial Services, wydawało się, że obie instytucje będą rywalizowały "łeb w łeb". Tak się jednak nie stało. MBank obsługuje obecnie ponad 2,5 mln klientów, podczas gdy Inteligo przyciągnął ich ok. 600 tys.

W tym tygodniu BRE Bank poinformował, że jego bankowość detaliczna (czyli mBank i Multibank) w minionym kwartale pozyskała ponad 80 tys. nowych klientów, a od początku tego roku – ponad 311 tys.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,