M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

FoodCare szuka domu mediowego, agencji interaktywnej i public relations

Beata Goczał | 9 listopada 2010, 06:00

Marketer zamierza podpisać umowy z nowymi agencjami na rok.

FoodCare, właściciel takich marek, jak: Tiger Energy Drink, 4move, N-Gine, Fitella i Gellwe, przygotowuje się do przetargu na obsługę mediową, interaktywną i public relations swoich marek w 2011 roku.

- Jest to podyktowane silnym rozwojem spółki, nowymi wyzwaniami, jakie będą realizowane w przyszłym roku, a także zweryfikowaniem efektywności budżetów - wyjaśnia Karolina Kowalczyk, kierownik ds. mediów i rozwoju sprzedaży w FoodCare.

W nadchodzących tygodniach wybrane firmy otrzymają briefy zapraszające do składania ofert współpracy z marketerem.

Agencja interaktywna zajmie się tworzeniem, obsługą serwisów oraz aktywnościami w sieci poszczególnych brandów. Agencja public relations będzie odpowiadała zarówno za obsługę marek, jak i całej firmy.

Obecnie FoodCare pracuje z agencjami OS3 Multimedia i TBWA PR, a w zakresie planowania i zakupu mediów z Equinoksem. Ze zwycięzcami przetargów podpisze umowy na rok.

Termin wyboru agencji nie został podany. Wiadomo jedynie, że agencja PR rozpocznie współpracę z FoodCare od początku stycznia przyszłego roku. Agencja interaktywna powinna zostać wybrana wcześniej, gdyż na początek 2011 roku zaplanowano start nowych serwisów w sieci.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,