M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BNA, Easymedia i Hypermedia zdobyły Sygma Bank

Joanna Nowakowska | 10 listopada 2010, 06:00

Marketer rozstrzygnął przetarg reklamowy.

Sygma Bank wyłonił zwycięzców przetargu reklamowego. Agencja BNA przygotuje kreację reklam, media zaplanuje i kupi dom mediowy Easymedia. Wybrana w drodze rekomendacji agencja Hypermedia będzie odpowiadała za działania interaktywne.

Przypomnijmy, że do udziału w konkursie Sygma Bank zaprosił także S4, Publicis, San Markos i Momentum, które mogły wystartować w konkursie we współpracy z domem mediowym. Do drugiego etapu poza BNA przeszły San Markos i Momentum.

Marketer zapłacił agencjom za udział w przetargu i jak zadeklarował - kwota była nawet wyższa niż sugerowana w zapisach o dobrych praktykach SAR.

Sygma Bank nie ujawnia jeszcze planów związanych z wyborem agencji. W najbliższych dniach odbędzie się konferencja, na której ma przedstawić zarys przygotowywanych działań.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,