Zagranica

Crispin Porter + Bogusky ma globalnego stratega

Zatrudnienie Suzanne Powers jako global strategy officera oznacza, że agencja chce wyjść poza rynek USA.

Powers pracowała dotychczas w TBWA Worldwide. Pracowała dla wielu strategicznych klientów agencji, m.in.: GSK, Marsa i Nivei. Z TBWA była związana od ponad 10 lat, gdzie piastowała różne stanowiska menedżerskie związane z new businessem i planowaniem strategicznym.

Andrew Keller, chief executive Crispin Porter + Bogusky, twierdzi, że nadszedł czas na zmianę obecnego modelu funkcjonowania agencji. Ostatnio agencja pozyskała obsługę globalnego budżetu reklamowego marki Milka z portfolio Krafta (wcześniej obsługiwana przez Ogilvy & Mather). Poza USA Crispin Porter + Bogusky ma biura w Europie, Goeteborgu i Londynie. Kolejne chce otworzyć m.in. w regionie Azji i Pacyfiku oraz Ameryce Łacińskiej.