Kraj

Nokia przygotowuje największy projekt w tym roku [WIDEO]

Premierę telefonu N8 będzie wspierać największa w tym roku kampania reklamowa marketera.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFMY9sXCgIgA%3Fhl%3Dpl%26fs%3D1%22%7D
– Nie waham się stwierdzić, że N8 to najlepszy model, jaki dotychczas Nokia wyprodukowała – powiedział Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland, podczas prezentacji nowego smartfonu fińskiego producenta, który niebawem będzie miał premierę na naszym rynku.

Wprowadzenie N8, który ma być flagowym smartfonem w ofercie producenta, Nokia zapowiedziała już jakiś czas temu. Niebawem pojawi się w sklepach Nokii (w cenie 1999 zł), a następnie w ofercie wszystkich czterech największych operatorów komórkowych.

To zaawansowany technologicznie i bogato wyposażony multimedialnie smartfon, z ekranem dotykowym AMOLED, z aparatem 12 mln pikseli, zdolny nagrywać oraz odtwarzać filmy w wysokiej rozdzielczości HD (dzięki złączu HDMI można go nawet podłączyć do dużego telewizora i wykorzystać jako odtwarzacz kina domowego).

Ponieważ jest to najważniejsza tegoroczna premiera Nokii, firma przygotowała też najsilniejszą w tym roku kampanię wspierającą. Rozpocznie się ona w najbliższy weekend, potrwa miesiąc i obejmie reklamy telewizyjne, kinowe, prasowe oraz w internecie (w tym także konkurs filmowy w YouTube). Kreację przygotowała agencja JWT, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat. Informacji o wysokości budżetu nie ujawniono.

Nokia przygotowuje największy projekt w tym roku [WIDEO]
Dzięki współpracy z firmą Redefine na N8 możliwe jest nie tylko oglądanie filmów i programów na życzenie poprzez serwis Ipla, ale także odbiór na żywo (w technologii streamingu) programu stacji Polsat News. Przedstawiciele Nokii i Redefine zapowiedzieli, że ta współpraca będzie kontynuowana przy okazji wprowadzania kolejnych modeli telefonów.

Jak mówi Piotr Bubak, N8 otwiera całą serię smartfonów dotykowych Nokii. Firma będzie też rozwijać portfolio telefonów typu touch & type będących połączeniem smartfonów z ekranem dotykowym z klasyczną klawiaturą na obudowie (tę linię produktową reprezentują np. modele Nokia X3-02, który jest już na rynku, oraz C3-01, który ma mieć niebawem swoją premierę).


Jak twierdzi szef marketingu, w tym roku Nokia w Polsce udanie broniła swojej pozycji lidera na rynku i nie zmniejszyła przewagi nad Samsungiem. Na przyszły rok Nokia planuje budżet marketingowy (w tym i reklamowy) na poziomie zbliżonym do tegorocznego.