Kraj

Konkurs dla fanów F1 od Renault

Kampania agencji Publicis Modem dla Renault w Facebooku.

W związku z rozwojem like page’a Renault Sport PL agencja Publicis Modem przygotowała interaktywną aplikację konkursową pt. “Który będzie który”.

Opiera się ona na mechanizmie typowania miejsc, jakie zajmują w wyścigach F1 kierowcy Renault F1 Team – Robert Kubica i Witalij Pietrow. W zaledwie dwa tygodnie od rozpoczęcia konkursu liczba fanów like page’a Renault Sport PL potroiła się, a do tej pory z aplikacji skorzystano ponad 4 tys. razy.

– Marketing interaktywny jest dla nas jedną z najważniejszych form komunikacji z konsumentami. Dzięki Facebookowi możemy dokładniej wsłuchać się w potrzeby i oczekiwania naszych klientów, prowadząc jednocześnie działania wizerunkowe. Oczywiście chcemy dostarczać naszym fanom interaktywnych atrakcji. Dzięki narzędziom takim jak “Który będzie który” udaje nam się zwiększać ich zaangażowanie, dostarczając unikatową wartość dostępną tylko dla fanów – mówi Teresa Wielowieyska-Sławek, szef reklamy Renault Polska.