Kraj

Borys Szyc ponownie zdetronizowany

W reklamie Axe wystąpił zwycięzca głosowania w Facebooku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FMMca7l8tZtM%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W spocie reklamowym marki Axe Borysowi Szycowi towarzyszy nowy chłopak – Klik-Master. Został on wyłoniony przez internautów w konkursie w Facebooku. Spot na razie dostępny jest wyłącznie w internecie.

W ramach konkursu mężczyźni, którzy uważali się za zdobywców największej liczby damskich spojrzeń, zamieszczali swoje zdjęcie na fan page’u Axe w serwisie Facebook. Kobiety klikały i głosowały na najbardziej uwodzicielskiego mężczyznę. Grupa zdobywców największej liczby klików została zaproszona na casting. Wynik 1022 punktów zdobytych w konkursie zapewnił Maciejowi Wdowiakowi tytuł nowego Klik-Mastera.

Zwycięzca wziął udział w nagraniu reklamy z Borysem Szycem – zastąpił w niej wcześniejszego aktora, który w spocie także pokonał Szyca. Na razie nie ma ostatecznej decyzji, czy spot z nowym bohaterem Axe trafi do telewizji, czy tylko będzie emitowany w internecie.

Kreacją i adaptacją kampanii zajęła się agencja Red8. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.