W spocie reklamowym marki Axe Borysowi Szycowi towarzyszy nowy chłopak – Klik-Master. Został on wyłoniony przez internautów w konkursie w Facebooku. Spot na razie dostępny jest wyłącznie w internecie.
W ramach konkursu mężczyźni, którzy uważali się za zdobywców największej liczby damskich spojrzeń, zamieszczali swoje zdjęcie na fan page’u Axe w serwisie Facebook. Kobiety klikały i głosowały na najbardziej uwodzicielskiego mężczyznę. Grupa zdobywców największej liczby klików została zaproszona na casting. Wynik 1022 punktów zdobytych w konkursie zapewnił Maciejowi Wdowiakowi tytuł nowego Klik-Mastera.
Zwycięzca wziął udział w nagraniu reklamy z Borysem Szycem – zastąpił w niej wcześniejszego aktora, który w spocie także pokonał Szyca. Na razie nie ma ostatecznej decyzji, czy spot z nowym bohaterem Axe trafi do telewizji, czy tylko będzie emitowany w internecie.
Kreacją i adaptacją kampanii zajęła się agencja Red8. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.