Wystartowała kampania reklamowa Banku BGŻ promująca nowe, konkurencyjne na rynku bezpłatne Konto z Podwyżką. Daje ono możliwość uzyskania premii w wysokości nawet 600 zł rocznie.
Kampania, która potrwa do 19 grudnia br., będzie prowadzona głównie w telewizji i internecie. Dodatkowo realizowane będą działania regionalne obejmujące swym zasięgiem m.in.: kampanię outdoorową w wybranych miastach w Polsce, reklamę na autobusach oraz prasę i radio lokalne.
– Pomysł kreatywny kampanii opiera się na pokazywaniu w humorystyczny sposób sytuacji z miejsc pracy, gdzie pracownicy nie przykładają się do swoich obowiązków i tym samym nie mogą liczyć na podwyżkę – opisuje Małgorzata Wagner, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej. – Jednak, otwierając konto w Banku BGŻ, i tak podwyżkę dostaną – dodaje.
Elementem kampanii jest także konkurs w YouTube “Podwyżka na bank”, w którym autorzy najlepszych filmów reklamowych prezentujących koncept kreatywny kampanii otrzymają nagrody pieniężne: nagrodę główną: 100 tys zł, a także pięć nagród po 10 tys. zł.
Autorem kreacji kampanii jest agencja reklamowa Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Warszawa.