M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

One-2-One i Afekt pracują razem

Beata Goczał | 17 listopada 2010, 06:00

Agencje nawiązują długofalową współpracę, aby świadczyć kompleksowe usługi z zakresu komunikacji marketingowej.

Afekt, agencja marketing services, oraz Grupa One-2-One, dostawca rozwiązań interaktywnych, w tym mobilnych, nawiązały długofalową współpracę strategiczną. Celem obu spółek jest stworzenie nowatorskiej, kompletnej oferty narzędzi komunikacji marketingowej, która umożliwi jeszcze bardziej precyzyjny i efektywny dialog z odbiorcą końcowym we wszystkich kanałach.

Jednym z pierwszych wspólnych projektów jest akcja promocyjna dla marki Lech Premium – "Zielone światło dla domówki". Afekt opracował koncept promocyjny i kreatywny oraz odpowiada za organizację akcji i dystrybucję nagród. One-2-One przygotowała komunikację SMS, interfejs do przyjmowania i weryfikacji kodów oraz panel do zarządzania projektem.

Jak mówią prezesi obu firm Arkadiusz Ograbek i Tomasz Długiewicz, dzięki współpracy strategicznej agencje mogą wyjść poza dotychczasowe standardy i zaoferować nowatorskie rozwiązania.

Agencja Afekt specjalizuje się w działaniach directmarketingowych. Do grona jej klientów należą m.in.: Orange, TP SA, Wirtualna Polska, Danone, BP, Kulczyk Tradex – VW, Audi, Fundacja Grupy TP, Żywiec Zdrój, GLS Poland, Allegro.pl, Aviva.

Grupa One-2-One specjalizuje się w komplementarnych, interaktywnych rozwiązaniach adresowanych do podmiotów działających przede wszystkim w sektorze mediów i usług marketingowych. W realizowanych projektach wykorzystuje zarówno najnowsze technologie mobilne (bluetooth, fotokody, m-kupony), jak i popularne na rodzimym rynku SMS-y, MMS-y, IVR oraz rozwiązania internetowe, w tym oparte na filozofii Web 2.0.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,