Kraj

First Interactive Polska przygotowała nową wersję witryny www.R1.pl

Agencja First Interactive Polska przygotowała nową wersję witryny www.R1.pl dla koncernu tytoniowego Reemtsma Polska. Wystartowała ona 18 grudnia br. i...

Agencja First Interactive Polska przygotowała nową wersję witryny www.R1.pl dla koncernu tytoniowego Reemtsma Polska. Wystartowała ona 18 grudnia br. i dotyczy ultralekkich papierosów R1 Minima. “W tym roku koncern zdecydował się na koncentrację działań promocyjnych i marketingowych dotyczących papierosów R1 na ich wersji Minima. Spowodowane jest to popularnością, jaką cieszą się takie papierosy na polskim rynku” – mówi Izabela Pyziak, brand manager R1 w koncernie Reemtsma Polska. Witryna jest skierowana do osób w wieku 18-25 lat zamieszkałych w dużych miastach, z wykształceniem średnim i wyższym oraz zarabiających powyżej średniej. Podstawowym celem witryny jest informacja o papierosach R1 Minima. Celem dodatkowym jest umożliwienie internautom miłego spędzenia czasu, czemu służyć ma poczta elektroniczna, bramka SMS, wirtualny kalendarz R1 gry czy wirtualne kartki z motywami R1. Wkrótce w ramach serwisu pojawią się informacje i ciekawostki na temat sportu, kultury, mody czy życia towarzyskiego. Uruchomieniu nowego serwisu towarzyszyć będzie bannerowa kampania reklamowa, która rozpoczęła sie także 18 grudnia br. i potrwa trzy tygodnie. Będzie ona miała miejsce na Onecie, Wirtualnej Polsce, Interii, Hodze i E.pl oraz na stronach Nuta.pl i mp3.com.pl. Za jej przygotowanie również odpowiada First Interactive Polska. (PU)