Agencja First Interactive Polska przygotowała nową wersję witryny www.R1.pl dla koncernu tytoniowego Reemtsma Polska. Wystartowała ona 18 grudnia br. i dotyczy ultralekkich papierosów R1 Minima. “W tym roku koncern zdecydował się na koncentrację działań promocyjnych i marketingowych dotyczących papierosów R1 na ich wersji Minima. Spowodowane jest to popularnością, jaką cieszą się takie papierosy na polskim rynku” – mówi Izabela Pyziak, brand manager R1 w koncernie Reemtsma Polska. Witryna jest skierowana do osób w wieku 18-25 lat zamieszkałych w dużych miastach, z wykształceniem średnim i wyższym oraz zarabiających powyżej średniej. Podstawowym celem witryny jest informacja o papierosach R1 Minima. Celem dodatkowym jest umożliwienie internautom miłego spędzenia czasu, czemu służyć ma poczta elektroniczna, bramka SMS, wirtualny kalendarz R1 gry czy wirtualne kartki z motywami R1. Wkrótce w ramach serwisu pojawią się informacje i ciekawostki na temat sportu, kultury, mody czy życia towarzyskiego. Uruchomieniu nowego serwisu towarzyszyć będzie bannerowa kampania reklamowa, która rozpoczęła sie także 18 grudnia br. i potrwa trzy tygodnie. Będzie ona miała miejsce na Onecie, Wirtualnej Polsce, Interii, Hodze i E.pl oraz na stronach Nuta.pl i mp3.com.pl. Za jej przygotowanie również odpowiada First Interactive Polska. (PU)