M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nestlé prowadzi "End Year Promotion"

Beata Goczał | 22 listopada 2010, 06:00

Kampania reklamowa ma wspierać przede wszystkim zakupy impulsowe.

Pod hasłem "End Year Promotion 2010" ruszyła kampania marketingowa marki kawy porcjowanej  Nespresso (Nestlé). Za zakup wybranego ekspresu Nespresso konsument otrzymuje kupon o wartości 180 zł do wymiany na kawę i akcesoria.

Promocja obejmuje działania merchandisingowe, degustacje kawy i vouchery konsumenckie. Działania prowadzone są we wszystkich punktach w Polsce prowadzących sprzedaż maszyn Nespresso, w tym: w sieciach Media Markt, Saturn, w sklepach Duka, Villeroy & Boch, Home & Cook oraz w butiku Nespresso przy ul. Nowy Świat w Warszawie. Wszystkie działania skupione są na kompleksowym wsparciu sprzedaży z naciskiem na zakupy impulsowe.

Aby zwiększyć sprzedaż oraz poprawić widoczność marki, Nespresso wdraża także kompleksowy program reklamowy obejmujący internet.

Kreację i produkcję materiałów promocyjnych przygotowała grupa McCann Paris.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,