Kraj

Pełka Creatives i Pełka PR rozwijają część konsultingową

Radosław Rogacki został szefem nowego działu.

– Uznaliśmy, że obrany kierunek działania jest oczywistym krokiem w rozwoju takiej firmy. Klienci coraz częściej szukają firm, które oferują usługi nie tyko w zakresie marketingu i PR, lecz także strategii. Budowę strategii rozpoczyna się coraz częściej od marketingu. Łączymy te trzy obszary, aby oferować zintegrowane usługi dla klientów – mówi Radosław Rogacki. 

Radosław Rogacki ma ponad 10 lat doświadczenia w branży doradztwa strategicznego na różnych rynkach europejskich, m.in. w Roland Berger i PricewaterhouseCoopers. Specjalizuje się w tematyce strategii korporacyjnych, sprzedażowych oraz marketingowych. Współpracował z firmami takimi, jak: PKN Orlen, BP, Luxmed, Kompania Piwowarska, Total oraz Syntos. Jest absolwentem Uniwersytetu Europejskiego we Frankfurcie nad Odrą oraz studiów MBA przy Warszawskiej Szkole Biznesu.