Kraj

Imperial optymalizuje portfolio marek

Wycofuje z rynku markę papierosów Tiger.

Imperial Tobacco Polska wycofuje z rynku markę papierosów Tiger. W sprzedaży będą one jeszcze tylko do końca br.

– Naszą strategiczną marką w segmencie tańszych papierosów jest Route66. Wycofanie Tigera jest związane z optymalizacją naszego portfolio – uzasadnia tę decyzję Joanna Grabowska, corporate affairs manager w Imperial Tobacco.

Dla klientów poszukujących tańszych ofert na rynku Imperial Tobacco Polska ma produkty marki Route66. Papierosy te dostępne są w standardowych opakowaniach KS20, ale też w wariancie 100 mm, ekonomicznym opakowaniu typu big box oraz jako superslim.

Jak mówi Grabowska, niewykluczone, że w przyszłości marki słabsze będą wycofywane z rynku. – Jest to trend typowy i dotyczy wszystkich produktów oferowanych na rynku – dodaje.

Imperial Tobacco Polska w swojej ofercie ma takie marki, jak: West, Davidoff, R1, Iris, Spike, Fox.

wsp. MB