Kraj

NOM rozpisał przetarg na obsługę full serwis

Firma telekomunikacyjna Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) ogłosiła przetarg na obsługę swojego budżetu reklamowego. Dotyczy on zarówno przygotowania strategii i kreacji...

Firma telekomunikacyjna Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) ogłosiła przetarg na obsługę swojego budżetu reklamowego. Dotyczy on zarówno przygotowania strategii i kreacji reklamowej, jak i planowania i zakupu mediów. Zaproszonie otrzymało ok. 10 agencji reklamowych i domów mediowych, jednak ich nazwy nie zostały ujawnione. “Przetarg dotyczy kompleksowej obsługi reklamowej naszej firmy” – powiedział Marcin Gruszka, rzecznik prasowy NOM. Dotychczas NOM był klientem agencji reklamowej TBWAWarszawa, zaś media planował i kupował jej dom mediowy Quantum Media. Obie firmy zostały zaproszone do przetargu. Kontrakt z TBWAWarszawa i Quantum Media wygasa z dniem 31 grudnia br. i do tego dnia, jak powiedział Gruszka, procedury przetargowe powinny zostać rozstrzygnięte. (AMS)