Kraj

Aryton odświeża wizerunek, planuje wsparcie reklamowe

Jedna z najstarszych polskich marek odzieżowych szykuje kampanię reklamową. Prawdopodobnie z wykorzystaniem wizerunku celebrity. Teraz odświeża wizerunek marki.

Firma Aryton należąca do Danuty i Ryszarda Cierockich odświeżyła swój logotyp. Projekt został przygotowany we własnym zakresie.

Nowy logotyp ma precyzyjniej definiować grupę konsumentek, do których kierowane są ubrania tej marki. Są to zarówno dojrzałe kobiety ceniące ponadczasową klasykę, współczesne bizneswoman, jak i młode kobiety szukające modnych ubrań i wyrazistego stylu.

Obecnie firma przygotowuje przyszłoroczną kampanię reklamową, która będzie jedną z większych akcji promocyjnej tej marki. Za jej przygotowanie i przeprowadzenie odpowiada we własnym zakresie. Kampania obejmie wybrane magazyny biznesowe, ekonomiczne i finansowe, modowe i urodowe. Obecnie trwają rozmowy w sprawie wykorzystania w kampanii wizerunku celebrity, jednak Aryton nie podaje na razie szczegółów na ich temat.