Kraj

MarketShare przystąpiła do sieci AMIN Worldwide

Polska agencja reklamowa liczy na wymianę know-how i pozyskanie nowego biznesu.

AMIN Worldwide skupia agencje reklamowe małej i średniej wielkości, których roczne przychody przekraczają 1 mln dol. Organizacja działa obecnie w trzech regionach świata: Ameryce Północnej, Europie i Azji. W Europie do sieci należy 13 firm, a na świecie 40. W sumie zatrudniają blisko 1,7 tys. pracowników i generują roczny przychód ponad 2,9 mld dol.

– Sieć AMIN Worldwide jest jedną z największych niezależnych sieci reklamowych na świecie. Zgodnie z jej europejską strategią w każdym kraju posiada tylko jednego reprezentanta. Wybór MarketShare na AMIN Poland traktujemy jako duże wyróżnienie i docenienie naszych aktualnych kompetencji. Jesteśmy jednocześnie przekonani, że współpraca z partnerami posiadającymi po kilkadziesiąt lat doświadczenia na różnych rynkach jeszcze bardziej wzbogaci nasz know-how. Dzięki przynależności do sieci możemy od teraz oferować polskim podmiotom wsparcie w realizacji działań marketingowych w innych krajach Unii Europejskiej i poza nią
powiedział Hubert Łącki, dyr. strategiczny MarketShare.