Kraj

Ogilvy zatrudnia; Artur Pluta kreatywnym w Ogilvy Interactive

Ogilvy Group Poland wzmocniła zespoły poszczególnych spółek nowymi osobami.

Do zespołu grupy Ogilvy dołączyli stratedzy, kreatywni oraz konsultanci działów obsługi klienta. Powiększyły się zespoły: Gruppy66 Ogilvy, Ogilvy Action, Ogilvy Brand Consulting, Ogilvy Interactive oraz Redworks.

Od kilku miesięcy trwa aktywna rekrutacja nowych pracowników do wszystkich spółek grupy Ogilvy. Jak mówi Tomasz Bałuk, CEO Ogilvy Polska, tytuł Agencji Roku zdobyty podczas tegorocznej gali Effie pomaga przyciągać do zespołu najlepszych specjalistów na rynku. – Effie nie tylko nagradza nasze minione dokonania, ale realnie pomaga nam umacniać swoje kompetencje – dodaje Bałuk.

W agencji reklamowej Gruppa66 Ogilvy została zatrudniona Joanna Biernacka na stanowisko senior art directora. Ostatnio pracowała jako creative group head w S4, a wcześniej jako senior art director w Leo Burnett i G7. Do działu kreacji dołączyła także Maja Dąbrowska jako copywriter (wcześniej copywriter w 180heartbeats). W dziale obsługi klienta zaczęła pracę Aleksandra Monczak jako account executive (wcześniej account executive w 4Frame).

Do działu kreacji Ogilvy Action dołączył natomiast Tomasz Szewczyk jako copywriter (wcześniej pracował w Heurece).

W Ogilvy Brand Consulting rozpoczął pracę Paweł Kurtycz na stanowisku strategic plannera (wcześniej reaserch planner w Leo Burnett).

Do Ogilvy Interactive dołączył Artur Pluta jako dyrektor kreatywny. Wcześniej był związany m.in. z agencjami interaktywnymi Othersource i Argonauts. Aleksandra Więckowska rozpoczęła natomiast pracę jako junior project manager (wcześniej na tym samym stanowisku w TBWA).

W domu produkcyjnym Redworks pracę rozpoczęły Marta Szymborska i Luiza Banach na stanowiskach junior project coordinatorów.