M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PBS DGA zbada wizerunek inwestorów indywidualnych

Jacek Piątkowski | 1 grudnia 2010, 06:00

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje program "10 na 10..." mający na celu promowanie wysokich standardów komunikacji spółek giełdowych z inwestorami. Partnerem projektu jest PBS.

W programie bierze udział 10 różnych spółek publicznych, między innymi: Millennium Bank, Azoty Tarnów, PBG, Cinema City czy Telestrada. Spółki dobrano tak, żeby zapewnić możliwie szeroką reprezentację i różnorodność firm. Autorom projektu chodzi o pokazanie, że niezależnie od charakteru i wielkości spółki można prowadzić relacje inwestorskie na dobrym poziomie. Po roku przykłady 10 uczestniczących w programie spółek mają służyć jako benchmark w zakresie relacji inwestorskich dedykowanych inwestorom indywidualnym.

Partnerem projektu jest firma badawcza PBS DGA, która przygotuje i przeprowadzi badania postrzegania uczestników programu przez inwestorów indywidualnych. Wsparcie to będzie polegać na badaniu wizerunku spółek biorących udział w programie przed jego zakończeniem i po nim.

Wynikiem badania będzie ocena skuteczności podjętych przez nich działań komunikacyjnych poprzez diagnozę zmian w wizerunku 10 spółek i zmian w poziomie ich rozpoznawalności. PBS DGA przebada inwestorów w badaniu jakościowym techniką WebIDI – indywidualnych wywiadów pogłębionych prowadzonych przez internet.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,