Kraj

Karolina Karolczak odpowiada za marketing napojów FoodCare w Polsce i za granicą

Objęła funkcję international category brand managera.

Karolina Karolczak została international category brand managerem w FoodCare. Odpowiada za marketing produktowy takich marek, jak: Tiger Black Energy Drink, 4Move i N-Gine, w Polsce i  na rynkach zagranicznych.

Stanowisko to od kilkunastu miesięcy było nieobsadzone – wcześniej  zajmował je Konrad Suszczyński, który awansował na dyrektora marketingu FoodCare (obecnie zwolniony z pełnienia tych obowiązków, przebywa na zwolnieniu lekarskim).

Karolina Karolczak pracowała m.in. w działach marketingu, zakupów i operacyjnym. Przez ponad 10 lat zajmowała się tworzeniem i nadzorowaniem wdrażania strategii marketingowych, wspieraniem i organizowaniem zadań działu sprzedaży, współtworzeniem strategii przedsiębiorstwa na rynkach wschodnich. Tworzyła też  projekty retail obejmujące cały proces implementacji konceptu sklepu – od stworzenia wizerunku i projektu marki, poprzez dobranie asortymentu, wyznaczenie wskaźników zyskowności, rekrutacja i szkolenie personelu, po pełne wdrożenie i nadzór.

Pracowała również dla takich marek, jak: Levis, Bic i Sephora. Współpracowała z takimi klientami branży FMCG, jak: Irving, Sobieski, Eris, Wedel i Galapagos.