M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wydatki MBanku w przyszłym roku na podobnym poziomie

Maciej Burlikowski | 2 grudnia 2010, 06:00

Wirtualny bank planuje aktywności marketingowe na przyszły rok i chce utrzymać podobny poziom wydatków marketingowych.

MBank, internetowy bank będący częścią BRE Banku, planuje budżet marketingowy na 2011 r. na poziomie zbliżonym do tegorocznego.

- Jesteśmy elastyczni i jeśli sytuacja będzie tego wymagała, będziemy reagować na sytuację na rynku - zastrzega Rafał Borkowski, szef marketingu mBanku.

Mbank jest ostatnio bardzo aktywny reklamowo. W listopadzie rozpoczął kampanię telewizyjną, której towarzyszyły akcje ambientowe promujące ofertę Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych (patrz MMP24 z 15.11 br.). W połowie miesiąca ruszyła natomiast pierwsza w historii banku kampania kredytów, pożyczek gotówkowych oferowanych przez internet (jest prowadzona w telewizji, na outdoorze i w kinach).

Aktywizacja mBanku może mieć związek z reaktywacją przez PKO BP, największy bank detaliczny, marki wirtualnego banku Inteligo i jego planami, by w ciągu dwóch lat odebrać mBankowi miano lidera bankowości internetowej (patrz MMP24 z 17.11 br.).

MBank współpracuje z agencją Ambasada Brand Communication (Grupa CzteryCzwarte) oraz domem mediowym MPG i w tym zakresie nie planuje zmian.

MBank niedawno wprowadził spore zmiany w serwisie transakcyjnym i zapowiada, że będą kolejne. W tym roku mBank obchodzi 10-lecie działalności.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,