Kraj

ZOG gotowy do obsługi Avivy od stycznia

Agencja pozyskała też budżety Geox, Fielmanna i Geberitu.

Jak poinformował przedstawiciel ZenithOptimedia, agencja skompletowała zespół, który w styczniu przyszłego roku przejmie obsługę Avivy, międzynarodowej firmy ubezpieczeniowej. W Polsce obsługuje go obecnie Universal McCann. ZOG pozyskał budżet w wyniku globalnego przetargu rozstrzygniętego na początku br.

Agencja rozpoczyna też współpracę z włoską firmą obuwniczą Geox. Poza planowaniem mediów ZOG ma wesprzeć Geox w działaniach PR. Agencja pozyskała także obsługę sieci salonów optycznych Fielmann. Przygotuje dla niej kampanię prasową. W prasie, radiu i internecie przebiegnie z kolei kampania Geberit, producenta sanitariatów i również nowego klienta ZenithOptimedia.

Przypomnijmy, że agencja straciła właśnie w przetargu budżet PKO BP (na rzecz Universal McCann), a także MTV (na rzecz MEC).