M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Browary Lubelskie wprowadzają Perłę Niepasteryzowaną

Maciej Burlikowski | 8 grudnia 2010, 06:00

Kampania nowej marki rozpocznie się w styczniu.



Browary Lubelskie "Perła” SA wprowadzają do sprzedaży nową markę piwa - Perłę Niepasteryzowaną.

W styczniu wystartuje miesięczna kampania w macierzystym regionie - na Lubelszczyźnie, która obejmie outdoor (backlighty, billboardy 6x3 oraz siatki wielkoformatowe), prasę (lokalne dzienniki: "Kurier Lubelski”, "Dziennik Wschodni” i "Gazeta Wyborcza”) oraz internet, a także wsparcie POS w punktach sprzedaży.

Projekt opakowań (butelka i cztery warianty etykiet oraz visuale) przygotowało warszawskie Ikar Studio, natomiast kreację reklam przygotował lubelski butik reklamowy Chillo.

Perła Niepasteryzowana będzie dostępna w butelkach zwrotnym 0,5 l w regionie lubelskim, producent ma też plany poszerzenia dystrybucji nowego produktu na inne regiony, m.in. w woj. mazowieckim, gdzie niepasteryzowana Perła będzie dostępna w butelkach bezzwrotnych.

Na kurczącym się rynku piwa (w tym roku spadek sprzedaży w skali kraju może wynieść ok. 2 proc.) segment piw niepasteryzowanych dynamicznie się rozwija – swoje produkty mają w nim m.in. Carlsberg Polska (marki Kasztelan, Bosman, Piast) oraz Royal Unibrew Polska (marki Łomża, Rybnicki). Niepasteryzowane piwa produkują też browary lokalne.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,