M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Święta przyprawione radością

Beata Goczał | 9 grudnia 2010, 06:00

Bohaterami dalekozasięgowej kampanii Kamisa są Goździk i Cynamon.

Rozpoczęła się szeroko zakrojona, świąteczna kampania reklamowa marki Kamis. Jej motywem przewodnim jest aspekt dekoracyjny przypraw Kamis.

Reklama ma dwóch bohaterów: Goździki i Cynamon. Wspólnym elementem wszystkich kreacji jest hasło "Przypraw święta radością”.

Kampania ma wzmacniać wizerunek marki Kamis jako lidera kategorii oraz pokazać przyprawy tego producenta jako nieodzowny element zarówno świątecznych potraw, jak i bożonarodzeniowego klimatu.

Jej celem jest nadanie emocjonalnego wizerunku marce poprzez wprowadzenie jej w magiczną atmosferę świąt Bożego Narodzenia.

Zarówno reklama prasowa, outodoor, jak i reklama telewizyjna pokazują przyprawy Kamis w nietypowym kontekście – jako naturalne narzędzie do stworzenia atmosfery w domu i na świątecznym stole. Ma to również pobudzić konsumentów do kreatywnego wykorzystania przypraw.

Kampania posługuje się bardzo szerokim i różnorodnym zakresem mediów, który umożliwia dotarcie do grupy docelowej, czyli kobiet w wieku 20-55 lat, core target to grupa 20-40 lat, mieszkanki miast.

Działania w telewizji potrwają do 26 grudnia. Reklama telewizyjna jest utrzymana w ciepłej, rodzinnej atmosferze. Dwa 15-sekundowe spoty reklamowe są prezentowane w kanałach TVP, Polsacie, TV4, Polsacie Cafe, TVN, TVN Siedem, w kanałach tematycznych TVN oraz kanałach z pakietu At Media.
Spoty dostępne są w kanale YouTube.

Kampania prasowa trwa przez cały grudzień i obejmuje poczytne tytuły prasy kobiecej, tj.: "Twój Styl", "Pani", "Claudia", "Przyjaciółka", "Świat Kobiety", "Kobieta i Życie", "Olivia", "Wysokie Obcasy", "Gala", "Newsweek Kobieta", "Party", "Show", "Uroda", "Kuchnia", "Martha Stuart Living", "Zwierciadło", "Poradnik Domowy", "Tygodnik Telewizyjny".

Kampania outdoorowa potrwa do końca grudnia. Obejmuje 500 citylightów w 20 największych miastach.

Ważnym elementem kampanii jest akcja w kinach 5D. W grudniu w kinach 5D można obejrzeć spoty Kamis połączone z rozpylaniem zapachu przypraw korzennych, tak charakterystycznych dla świąt Bożego Narodzenia. Jest to pierwsza tak innowacyjna akcja reklamowa w kinach 5D. Kina 5D są zlokalizowane w Warszawie, Poznaniu, Zatorze, Płocku, Gdańsku, Wrocławiu.

Nieodzownym i ważnym uzupełnieniem kampanii są działania w internecie. Marka Kamis jest partnerem sekcji kuchnia w serwisie świątecznym w Onet.pl. Akcja w Onecie jest wsparta kampanią bannerową.

Marka Kamis jest również aktywna w Facebooku (http://facebook.kamis.pl). Do końca grudnia trwa konkurs fotograficzny „Przypraw Święta radością” (http://apps.facebook.com/kamis-swieta/). W Facebooku trwa również kampania reklamowa fan page'u „Kamis – Życie ze smakiem!”.
Na stronie www.kamis.pl można znaleźć przepisy świąteczne i wziąć udział w konkursie świątecznym.

Kampania świąteczna Kamis ma swoje rozszerzenie w salonach fryzjerskich. Przez cały grudzień podczas wizyty w salonie fryzjerskim, oczekiwania na koloryzację lub inne usługi fryzjerskie kobiety będą mogły obejrzeć na specjalnych monitorach LCD krótkie filmy pokazujące sposób przygotowania smacznych potraw świątecznych. Potrawy przygotowuje Ania Starmach, zwyciężczyni pierwszej edycji programu "Gotuj o wszystko".

Akcja obejmuje 400 najpopularniejszych salonów fryzjerskich na terenie całego kraju, m.in. sieci: Gabriel, Fashion Hair Trendy, Laurent, Fashion Hair Trendy, Denique, jak również salony indywidualne. W tych salonach umieszczone jest 2000 monitorów LCD usytuowanych face to face na wysokości wzroku.

Za kreację reklam odpowiada Testardo Gram, za planowanie i zakup mediów - MediaCom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,