Kraj

Pharmacia będzie promować markę Nicorette w Internecie

Koncern farmaceutyczny Pharmacia będzie promował swój brand Nicorette (preparaty ułatwiające rzucenie palenia) w ramach organizowanej internetowej akcji rzucania palenia, która...

Koncern farmaceutyczny Pharmacia będzie promował swój brand Nicorette (preparaty ułatwiające rzucenie palenia) w ramach organizowanej internetowej akcji rzucania palenia, która rozpocznie się 7 stycznia 2002 r. Akcja, której pomysłodawcą i realizatorem jest sam koncern, będzie przeznaczona dla palaczy z kilkuletnim “stażem”, którzy zamierzają zrezygnować z palenia. Grupą docelową samego preparatu Nicorette są osoby w wieku 25-45 lat, aktywne zawodowo, zarabiające powyżej średniej i z wyższym wykształceniem. “Koncern Pharmacia zdecydował się na promocję preparatu w Internecie, ponieważ grupa docelowa Nicorette korzysta z Internetu częściej niż przeciętny Polak” – mówi Jacek Ławrecki, project manager w agencji PR Sigma International Poland obsługującej należące do Pharmacii brandy OTC (Nicorette i preparat na porost włosów Regaine). Uczestnicy, którzy zgłoszą akces do konkursu i zarejestrują się na specjalnym serwisie stworzonym w ramach strony nicorette.pl, otrzymają materiały informacyjne dotyczące walki z nałogiem, a od 7 stycznia 2002 r. będą codziennie otrzymywali porady na dany dzień. Ci, którzy przez trzy miesiące wytrwają bez palenia, wezmą udział w losowaniu nagród. Nicorette jest preparatem OTC (dostępnym bez recepty w formie gum do żucia i plastrów) stosowanym w celu łagodzenia objawów odstawienia papierosów. (PU)