Kraj

"Widzialna Ręka" w projekcie San Markos [WIDEO]

Spot KRBRB promuje bezpieczeństwo na drogach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FstLCMW9i1LE%22%7D
W ramach kampanii społecznej “Moda na odblaski. Włącz myślenie” realizowanej przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ruszył nowy spot telewizyjny promujący bezpieczne zachowanie na drogach. Za jego kreację odpowiada San Markos (jest  emitowany w ogólnopolskich telewizjach: TVP, Polsat, TVN, oraz w ich kanałach tematycznych). Przewidzianych jest ponad 1 tys. emisji.

Reklama pt. “Widzialna Ręka” jest oparta na pozytywnej idei – porozumienia na drogach, a nie jak zazwyczaj bywa w spotach odnoszących się do problematyki bezpieczeństwa drogowego – na strachu i kontrowersji. Kluczową rolę w spocie odgrywa “Widzialna Ręka” – odblask, który daje kierowcy sygnał, że na drodze znajduje się pieszy. Widzialna Ręką przybija piątkę kierowcy, nawiązując z nim porozumienie w myśl hasła przewodniego: “Daj sygnał kierowcy – noś odblaski”.