Przetargi

Royal Unibrew wybrał Testardo Gram

Przetarg na całe portfolio marek został rozstrzygnięty, ale umowa z agencją nie została podpisana.

Agencja reklamowa Testardo Gram zwyciężyła w przetargu rozpisanym przez Browar Łomża. Początkowo dotyczył on tylko flagowej marki browaru, jednak ostatecznie został rozszerzony na całe portfolio. Testardo Gram pokonała w przetargu Change Integrated i Brasil.

W portfelu Royal Unibrew znajdują się obecnie marki piwa: Łomża, Rybnicki Full, Strzelec, Cooler oraz Faxe.

Pomimo wygranego przetargu umowa pomiędzy agencją a browarem nie została jednak podpisana. Jest to wynik zmian własnościowych w firmie, które nastąpiły z chwilą przejęcia Royal Unibrew przez Van Pur (patrz MMP24 z 6 grudnia br.).

– Przetarg nie zostanie sfinalizowany. Gdyby jednak miał być doprowadzony do końca, Testardo Gram byłby zwycięzcą – mówi Radosław Kasyk, dyr. marketingu Royal Unibrew.

Kasyk dodaje, iż w momencie, kiedy wykrystalizuje się kwestia struktury połączonych firm, powróci również sprawa obsługi reklamowej – przede wszystkim flagowej marki Łomża, która obecnie nie jest obsługiwana przez żadną agencję.

– Nie jestem jednak w stanie teraz powiedzieć, czy podpiszemy wtedy umowę z Testardo Gram, czy też rozpiszemy nowy przetarg – mówi Kasyk.

W zakresie obsługi Łomży browar Royal Unibrew współpracował do tej pory z Brain i Testardo Gram. Pierwsza z nich przygotowała wiosenno-letnią kampanię reklamową Łomży (patrz MMP24 z 5 maja br.). Ostatnią kampanię reklamową dla marki od strony kreacji przygotowała już agencja reklamowa Testardo Gram – pisaliśmy o niej w MMP24 z 24 września br.