M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

JWT powiększa dział kreacji i obsługi klienta

Agata Małkowska-Szozda | 14 grudnia 2010, 06:00

Do agencji dołączył team kreatywny i nowy account director.

Dział kreacji agencji reklamowej JWT Warszawa zasiliły Marta Frączek i Olga Szczepańska. Jako zespół pracowały przez rok w Euro RSCG 4D.

Wcześniej Marta Frączek jako copywriter przez półtora roku współpracowała z Scholz & Friends Warszawa. Olga Szczepańska jako junior designer w 2008 r. pracowała w Tequila\Polska, a następnie współpracowała z Antymaterią na stanowisku art directora.

W grudniu br. team został nominowany na short-listę konkursu Young Creatives Eurobest oraz ma kilka wyróżnień indywidualnych w konkursach kreatywnych i designerskich.

Janusz Buzalski dołączył do działu client service jako account director. Zaczynał przygodę z reklamą w GGK Direct, następnie pracował w Lowe Lintas GGK, ostatnio zaś Lowe GGK. Łącznie z agencją był związany przez ostatnie 13 lat. Zdobywał doświadczenie zawodowe, pracując dla takich klientów, jak: Unilever (marki House-Personal Care), PKO BP, Coca-Cola (marki Lift i Cappy), Provident, Kompania Piwowarska (Dog In The Fog), Compensa i Telekomunikacja Polska. Ostatnie dwa lata zajmował się także new businessem.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,