Kraj

GDDKiA w kolejnym etapie akcji "Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą"

Sparing przygotował ostatni etap akcji społecznej dotyczącej bezpieczeństwa na drogach.

“Każdy wypadek to inna historia. Historia, która nie musiała się zdarzyć” – to przesłanie ostatniej, trzeciej tegorocznej odsłony kampanii “Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” przygotowanej przez  Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad. Autentyczni bohaterowie opowiadają o życiu w więzieniu, rozpadach swoich rodzin, przeżywanych depresjach i popadaniu w nałogi. W drugiej połowie grudnia na antenie TVP, Polsatu i TVN zobaczymy kolejną prawdziwą historię – 52-letniego Zygmunta, któremu wydawało się, że po alkoholu może bezpiecznie przejechać dystans 1,5 km do sklepu.

Poza 30-sekundowymi spotami w ostatniej tegorocznej odsłonie kampanii pojawi się też reklama minutowa. To kolaż wszystkich pokazywanych dotychczas historii. Grudniowa odsłona obejmuje działania w telewizji (TVP, TVN, Polsat), rozgłośniach radiowych (Polskie Radio, Eurozet, RMF, Time, Audytorium 17), prasie (“Gazeta Wyborcza”, “Fakt”, “Newsweek”, “Forbes”) i internecie.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Sparing Communication Group.