Kraj

Magdalena Kropaczek-Ciaś kieruje Delikatessen

Doświadczona marketerka została partnerem zarządzającym polskiej spółki należącej do hamburskiej agencji brand design.

Warszawskie biuro agencji Delikatessen Brand & Design Agency dopiero zaczyna działalność, ale polscy klienci już wielokrotnie korzystali z usług Delikatessen w Niemczech. Były to m.in. firmy GSK, Alima Gerber czy Nestle. Stąd m.in. decyzja o starcie spółki w Polsce.

– Oferujemy design marek i produktów, corporate identity, ale wyróżnia nas doświadczenie w zakresie designu marek własnych i designu miejsc, np. sklepów – mówi Magdalena Kropaczek-Ciaś, partner zarządzający agencji.

Obecnie firma prowadzi rekrutację pracowników związanych z obsługą klienta, konsultantów i grafików.

Magdalena Kropaczek-Ciaś ostatnio pełniła funkcję group product managera w Nestle Polska. Wcześniej zdobywała także doświadczenie w firmach Alima Gerber i Carlsberg Polska.