Kraj

"Gazeta Wyborcza" promuje swoją stołeczną edycję megapanoramą Warszawy

"Gazeta Wyborcza" wraz z Zarządem Miasta Warszawy i Galerią Centrum sfinansowała zawieszenie na warszawskiej Galerii Centrum megabillboardu przedstawiającego panoramę Warszawy....

“Gazeta Wyborcza” wraz z Zarządem Miasta Warszawy i Galerią Centrum sfinansowała zawieszenie na warszawskiej Galerii Centrum megabillboardu przedstawiającego panoramę Warszawy. “Panorama na Galerii Centrum ma pokazywać, że część stołeczna “Gazety Wyborczej” jest silnie związana ze stolicą i warszawiakami” – mówi Tomasz Kwaśniewski, szef promocji części stołecznej “Gazety Wyborczej” i dodaje, że koszt przedsięwzięcia wynosi kilkaset tysięcy złotych. Panorama o wielkości 133×11 m została zawieszona na fasadzie warszawskiej Galerii Centrum 31 grudnia 2001 r. i będzie wisiała do połowy lutego 2002 r. Pomysłodawcą akcji i autorem zdjęcia panoramy jest dr Marek Ostrowski, mikrobiolog, który zaproponował “Gazecie Wyborczej” jej organizację. Ekspozycji panoramy będzie towarzyszył cykl wykładów na Uniwersytecie Warszawskim związanych z Warszawą i jej tożsamością. Akcję wspierają medialnie warszawskie Radio Pogoda oraz Warszawski Ośrodek Telewizyjny (WOT). Zleceniem druku na siatce winylowej, zawieszeniem i negocjacjami z Galerią Centrum zajęła się agencja reklamy zewnętrznej Rainbows współpracująca m.in. z Coca-Colą oraz operatorem telefonii komórkowej Era. Agencja nie chce jednak zdradzać nazwy drukarni, która wydrukowała panoramę stolicy. (PU)