Przetargi

Brasil wygrała przetarg Eurobanku

Bank zaprosił do przetargu cztery agencje reklamowe.

Eurobank (Societe Generale) rozstrzygnął przetarg reklamowy i do współpracy wybrał agencję reklamową Brasil.

Na przełomie października i listopada br. bank zaprosił cztery agencje reklamowe do przetargu. Z zaproszenie nie skorzystała agencja DDB, dotychczas pracująca dla banku (nie wzięła udziału w przetargu), wcześniej bowiem wygrała przetarg i została wiodącą agencją reklamową banku PKO BP (patrz MMP24 z 05.11 br.).

Planowaniem i zakupem mediów dla Eurobanku zajmuje się dom mediowy Starcom.

W ubiegły czwartek w mediach (m.in. w “Pulsie Biznesu”) pojawiły się informacje, że w myśl nowej strategii Eurobank, który dotychczas skupiał się głównie na kredytach gotówkowych, chce mocniej postawić także na inne produkty (takie jak kredyty hipoteczne, konta oraz produkty dla zamożniejszych klientów, także inwestycyjne).

Bank tych informacji nie skomentował.