Kraj

Upside pracuje dla Centrum Wina

Projekt komunikacyjny jest realizowany w związku z rebrandingiem sieci sklepów Centrum Wina, spółki zależnej Ambry SA.

Agencja reklamowa Upside jest odpowiedzialna za działania wspierające rebranding sieci sklepów winiarskich należących do Centrum Wina. Projekt ten realizowany jest po to, aby odświeżyć dotychczasowe sklepy sieci oraz zmienić identyfikację wizualną przejętych sklepów sieci Wine House, Wine Club oraz Nalewki i Inne.

Bliższe szczegóły podjętych działań komunikacyjnych nie zostały ujawnione.

Sieć ma liczyć 24 lokale. Po badaniach konsumenckich wybrano dla nich nazwę Centrum Wina. W zależności od powierzchni w każdym z nich będzie oferowanych od 600 do ponad 1 tys. różnych etykiet wina. Większość sklepów będzie zlokalizowana w centrach handlowych.

O planach rebrandingowych Centrum Wina informowaliśmy w MMP24 w sierpniu br.