Kraj

Lavazza z Mokate

Od stycznia firma Mokate przejmuje dystrybucję słynnej włoskiej kawy, ma zwiększyć nakłady na marketing tej marki.

Dotychczas Lavazza współpracowała z firmą Strauss Cafe Poland – właścicielem marki MK Cafe. Przyczyny zmiany dystrybutora nie są znane, ale najprawdopodobniej chodzi o większą skalę działania Mokate i problemy z podobnym pozycjonowaniem – na półce premium – Lavazzy i MK Cafe.

– Współpraca z Lavazzą uruchamia dodatkowy impuls do aktywnego kształtowania rynku kawy przez naszą firmę. Jestem przekonana, że Mokate w roli dystrybutora produktów tej marki spotka się z uznaniem ze strony wszystkich partnerów handlowych – mówi Teresa Mokrysz, właścicielka grupy firm Mokate.

Przedstawiciele Mokate zapowiadają, że przejęcie dystrybucji marki Lavazza będzie oznaczać zwiększenie aktywności marketingowej oraz rozpoczęcie działań reklamowych. Szczegóły nie są znane.

Kampanie marki Lavazza przygotowuje włoska agencja Armando Testa, natomiast ich adaptacją i zakupem mediów w Polsce zajmuje się agencja Arip.